20 اردیبهشت 1402
63

فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: مامور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی گلستان رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی متهم را رد کرد.

دست رد مامور وظیفه‌شناس گلستانی به رشوه متهم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعید دادگر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه خانومی به پلیس فتا استان و اعلام شکایت نسبت به فردی مبنی بر مزاحمت و تهدید وی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، متهم دستگیر که در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف و برای فرار از مجازات قانونی، به ماموران مستقر در محل رشوه 150 میلیون ریالی پیشنهاد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: ماموران وظیفه شناس پلیس فتا، ضمن امتناع از قبول رشوه، مراتب را صورتجلسه کرده و متهم نیز با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تقدیر از ماموران به خاطر صداقت در انجام امور محوله‌ادامه داد: روحیه قناعت، اخلاص و مناعت طبع از ویژگی های کارکنان پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و ماموران انتظامی با هنجارشکنان جامعه قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دادگر با اشاره به دستگیری باند سارقان در گرگان گفت: در پی افزایش وقوع سرقت های به عنف گوشی تلفن همراه و موتورسیکلتتوسط راکبین دو دستگاه موتورسیکلت که با نارضایتی مردم همراه بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوعو در نهایت با اقدامات پلیسی، متهمان شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر و به چندین فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان ابراز کرد: در این راستا دو نفر از خریداران اموال مسروقه دستگیر و تعداد ۳۹ گوشی و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و تحقیقات در راستای دستگیری سایر همدستان و کشف اموال ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir